SEO Eğitimi

SEO EĞİTİMİ

Şirketinizin içerisinde farklı departmanların ya da farklı pozisyondaki kişilerin SEO eğitimine ihtiyacı olabilir arama motorunda nasıl bir strateji izlemesi gerektiği noktasında ise bu eğitim bir hayli yardımcı olacaktır. Web sitenizin kontrolünü sağlayan takımlarınız, reklamlarınızı yöneten dijital pazarlama uzmanlarınız hepsi bu konu hakkında uzman derecesinde fikir sahibi olabilecekler ve sistemin çarklarını kendileri döndürebilecek yetkinliğe kavuşacaklardır.

Temel Bilgiler

  • Uygulamalı eğitim süreci
  • İhtiyaca göre planlanmış bir eğitim süresi
  • Teori ve pratiğin birleştirilmesi

Kurs İçeriği

  • Arama motoru mantığını kavrayıp üst sıralarda yer almak için yapılması gereken SEO çalışmalarını uygulamalı olarak öğreneceksiniz.
  • Site içi optimizasyonları ve SEO çalışmasını yürütebileceksiniz.
  • Site dışı SEO çalışmasının nasıl yapıldığını öğreneceksiniz.
  • Adsense başvurusunun nasıl yapılması gerektiğini ve nasıl hızlı onay alacağınızı öğreneceksiniz.
  • Search Console ve Analytics kaydı yapmayı öğreneceksiniz.
  • Kullanıcı davranışları, Analytics verileri ve Search Console verilerini okumayı, siteleri bu verilere göre şekillendirmeyi ve kullanıcı dostu site oluşturmayı (UX) öğreneceksiniz.
  • Sitenizi nasıl hızlandırabileceğinizi öğreneceksiniz.
  • Gerekli eklenti kurulumlarını öğreneceksiniz (Rank Math, YoastSEO, OneSignal Push Notification, AMP).
  • Müşterilerinizin sitelerinde gerekli SEO çalışmalarını nasıl yürütmeniz gerektiğini tüm ayrıntıları ile öğreneceksiniz.
  • Anahtar kelime türleri ve analiz teknikleriyle trafik arttırmayı, bazı kelimelerde hiç uğraşmadan yükselmeyi öğreneceksiniz.
  • Site oluşturma sürecinde tema seçimini, hosting ve alan adı (domain) seçimini en uygun şekilde yapmayı öğreneceksiniz.
  • Site haritası ve SSL sertifikası oluşturmayı eklentilerle ve manuel işlemlerle yapmayı uygulamalı olarak öğreneceksiniz.
  • İleri seviye teknik SEO ile rakiplerinizin bütün SEO hamlelerini tespit edip kendi sitelerinizde uygulayabilecek, yeni anahtar kelimeler keşfedebileceksiniz. Kontrolünüzde olan sitelerin sağlık durumunu ve sıralamalarını takip edebileceksiniz.
  • SEO araçlarını kullanmayı öğreneceksiniz (A hrefs, MOZ, SEMrush, Screaming Frog).
  • SEO uyumlu içerik oluşturmayı ve bu içerikler üzerinden gelir elde etmeyi öğreneceksiniz.
  • Black Hat SEO ve White Hat SEO ayrımının farkına varacak, Black Hat SEO işlemlerini örnek program ile temel seviyede öğreneceksiniz.

Kurs gereksinimleri veya ön koşulları var mı?

  • Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Bu kurs kimler için uygun?

  • SEO uzmanı olmak isteyen kişiler ve kurumlar
  • Arama motoru hakkında bilgi sahibi olmak isteyen uzmanlar

Değerlendirme Sınavı

Ders sonunda eğitimcinin yapacağı sınav neticesinde başarılı olan tüm katılımcılar kurs belgesini almaya hak kazanır.

SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ EĞİTİMİ

Sosyal Medya eğitimi sayesinde tüm sosyal mecraların çalışma sistemini öğrenecek, sayfa kurulumundan, gönderi tasarımına, tasarım dili oluşturmaya, içerik oluşturmaya etkin reklam yönetiminin nasıl yapılacağına kadar detaylı bir öğrenim paketi sunuyoruz. Bu sayede organizasyonun veya yönettiğin sayfanın etkileşimini artırarak satış odaklı veya büyüme odaklı stratejiler geliştirerek sosyal medya yönetimi yetkinliği elde edeceksin.

Temel Bilgiler

  • Uygulamalı eğitim süreci
  • Teori ve pratiğin birleştirilmesi
  • Online veya Yüz Yüze Eğitim İmkanı
  • Talebe ve içeriğe göre planlanmış eğitim süresi

Kurs İçeriği

  • Sosyal Medya Yönetimi ve Stratejileri
  • Sosyal Mecraların İncelenmesi
  • Hedef Kitle Analizi ve Segmentasyonu
  • Rakip ve sektör analizleri
  • Hesap yapılandırma
  • Etkileşim, erişim ve sıklık
  • Sosyal Medyada kriz yönetimi
  • İçerik ve paylaşım stratejileri
  • Sosyal Medya Gönderi Tasarımı Nasıl Yapılır (Uygulamalar ve araçlar)
  • Sosyal Medya Pazarlaması ve Reklamcılığı
  • Maliyet ve Performans Değerlendirme
  • Facebook ve İnstagram özelinde Pazarlama, Reklamcılık ve Yönetim
  • Sosyal Medya ve Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) İlişkisi
  • Sosyal Medya ve Google Ads İlişkisi

Kurs gereksinimleri veya ön koşulları var mı?

  • Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Bu kurs kimler için uygun?

  • Sosyal Medya Uzmanı olarak kariyer yapmak isteyen,
  • Ajanslarda ya da firmalarda ilgili alanlarda çalışan,
  • Kendini sosyal medya alanında geliştirmek isteyen
    kişiler için uygundur.

Değerlendirme Sınavı

Ders sonunda eğitimcinin yapacağı sınav sonucunda başarılı olan tüm katılımcılar kurs belgesini almaya hak kazanır.

MARKA YÖNETİMİ

Marka yönetimi, şirket bünyesindeki markaların, ürünlerin veya marka algısını iyileştirmeyi ve korumayı merkeze alan marka bilinirliği oluşturma çalışmalarını içerir. Doğru uygulanan marka yönetimi müşterilerinin sadakatini artırırken hem maliyet avantajı sağlar hem de marka bilinirliği oluşturur.

Consilea Marka Yönetimi Eğitimi, markanızın bilinirliği artırmak, müşterilerinizi mutlu etmek ve sadakatini artırmak için size uygulayabileceğiniz yöntemler sunar ve sizi bu alanda uzmanlaştırır. Eğitim sayesinde markanıza pozitif bir imaj oluşturabilecek ve müşterilerinizle iyi ve gelişmiş ilişkiler kurabileceksiniz.

Temel Bilgiler

  • Online veya yüz yüze eğitim
  • Uygulamalı aktiviteler
  • Teori ve pratiğin eşleştirildiği interaktif eğitim modeli
  • 5 günlük ileri seviye eğitim şansı
  • Sertifikalı uzman eğitimcilerden eğitim alma fırsatı

Öğrenme İçeriği

Temsilcileri aşağıdakilerden haberdar etmek için:
  • Markanızın bilinirliğini artırın
  • Müşteri sadakati kurun ve geliştirin
  • Markanızın güçlü yönlerini keşfedin
  • Doğru marka dili ve yaklaşımı benimseyin
  • İşlerinizi ve markanızı büyütün
  • Sadık müşteriler sayesinde gelirinizi artırın
  • Ürünlerinizin değerini ve fiyatlarını artırın
  • Marka oluşturma ve yönetmenin 5P’sini öğrenin
  • Markanızın ayırt edici olmasını sağlayın

Kurs İçeriği

  • Modül 1- MARKA DENEYİMİ VE AMACI
  • Marka amacını belirleme
  • Marka deneyimini oluşturma
  • Markayı ve hedefini tanımlama
  • Marka oluşturmanın 5P’si
  • Modül 2- MARKA TASARIMI VE TESLİMATI
  • Marka kimlik tasarımı
  • Marka vizyonu belirleme
  • Marka kimliği oluşturma
  • Marka hikayesi yazma
  • Görsel dilin oluşturulması
  • Logo tasarımı
  • Modül 3- MARKA UYUMU
  • Marka uyumu yakalama
  • Uygun strateji ve hedefler belirleme
  • Marka dili belirleme
  • Modül 4- MARKA FARKILAŞTIRMA
  • Marka farklılaştırma uygulamaları
  • Marka özgünlüğü çalışmaları
  • Sektörde farklılaşma alanları belirleme
  • Markanın güçlü yanlarını keşfetme
  • Modül 5- MARKA UYGULAMALARI
  • Marka bilinirlik uygulamaları
  • İletişim çalışmaları
  • Kanal yönetimi
  • Başarılı marka yönetiminin temelleri
  • Modül 6- MARKALAŞMADA SEGMENTASYON
  • Marka Segmentinin belirlenmesi
  • Segmente yönelik strateji oluşturma
  • İletişim stratejileri oluşturma
  • Kurumsal stratejideki rolleri açıklama
  • Modül 7- MARKA DEĞERİ TANIMLAMA VE İNŞA ETME
  • Güçlü marka tanımının yapılması
  • Marka değerinin gerçek anlamını tanımlama
  • Markanın müşteri için yarattığı değeri tanımlama
  • Müşteriler ile karışık ilişkiyi çözme

Kurs gereksinimleri veya ön koşulları var mı?

  • Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Bu kurs kimler için uygun?

Marka yöneten, kendi markasını yaratmak isteyen veya bu alanlarda gelişmek isteyen ve kariyer hedefleyen herkes için uygundur.
  • Pazarlama yöneticileri
  • Marka yöneticileri
  • İş sahipleri
  • Pazarlama ve marka uzmanları
  • Grafik tasarımcılar
  • Stratejik marka yönetim uzmanları

Değerlendirme Sınavı

Kursun son günü eğitmenin gerçekleştireceği değerlendirme sınavı ve katılım sayısı kursu geçme şartı olarak kabul edilmektedir.

GOOGLE & META & LINKEDIN REKLAM EĞİTİMİ

Dijital reklamlar geleneksel reklamlara göre ölçülebilirliği, geri dönüşleri daha yüksek olduğundan, günümüzde gittikçe bütçeleri ve kullanım alanlarının arttığı mecralar olarak karşımıza çıkmaktadır. Kendi işletmesinin dijital reklamlarını yönetmek isteyenler, çalıştığı şirkette dijital reklam yönetimi pozisyonlarında yer alanlar veya yer alacaklar, bu alanda farklı işletmelere danışmanlık/hizmet vermek isteyenler için bu eğitim faydalı olacak ve gerekli yetkinliklere erişmenizi sağlayacaktır.

Temel Bilgiler

  • Uygulamalı eğitim süreci
  • İhtiyaca göre planlanmış bir eğitim süresi
  • Teori ve pratiğin birleştirilmesi

Kurs İçeriği

  • Sosyal medyaya giriş ve temel kavramları öğreneceksiniz.
  • Sosyal uygulamalarının yükselişini değerlendireceksiniz
  • İşletmelere yardımcı olmada sosyal medyanın rolünü keşfedeceksiniz.
  • Önemli oyuncuları inceleyeceksiniz: LinkedIn, Facebook, Instagram, Google
  • Meta Bussiness Manager kurulumunu ve işletme sayfası oluşturmayı öğreneceksiniz.
  • Sosyal medya hesaplarının mecra bazında analiz edilmesini öğreneceksiniz
  • Google reklamcılığına giriş yapıp yönetim panelini keşfedeceksiniz
  • Google reklam için hesap açmayı öğreneceksiniz.
  • Google Ads ile kampanya girişi yapacak ve yönetebileceksiniz.
  • LinkedIn Campaign Manager kurmayı öğreneceksiniz.
  • Şirketlerin dijital pazarlama projelerini LinkedIn üzerinden yönetmeyi öğreneceksiniz.
  • LinkedIn reklam modellerini ve hedefleme yetkinliklerini öğreneceksiniz.
  • Markaya uygun iletişim planı nasıl hazırlanmalı öğreneceksiniz.
  • LinkedIn’de reklam yayınlaması ve sonuçları analiz etmeyi öğreneceksiniz.
  • Reklam iletişimlerinin dilinin ve şablonlarının nasıl oluşturulması gerektiğini örneklerle deneyimleyeceksiniz.
  • Hazırlanan şablonlar ve planlara paralel içerikler nasıl hazırlanmalı öğreneceksiniz.
  • Alışveriş ve mobil reklamcılığı öğreneceksiniz.
  • İçerik stratejisi nasıl belirlenmeli öğreneceksiniz.
  • Doğru hedef kitlenin belirlenmesi ve hedef kitle seçimindeki önemli faktörleri öğreneceksiniz
  • Google Analytics ile yaptığınız her yatırımın performansını ölçebilecek ve raporlayabileceksiniz.
  • Analiz ve raporlama sürecinin yönetilmesi ile istatistikleri okuma ve raporlamayı öğreneceksiniz.
  • Tüm iletişim ve strateji çalışmalarının sonuçlarının ölçülebilir ve raporlanabilir olmasını sağlayabileceksiniz.
  • Kanal yönetiminin yanında ileri seviye kampanya yönetimi, optimizasyon ve etkin bütçe yönetimi konusunda uzmanlaşacaksınız.

Kurs gereksinimleri veya ön koşulları var mı?

  • Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Bu kurs kimler için uygun?

  • Business Manager panelinde kendisini geliştirmek isteyenler veya paneli daha etkin ve profesyonel kullanmak isteyenler,
  • Kendi işletmesinin veya çalıştığı firmanın dijital reklamlarını yönetmek isteyenler,
  • Dijital Pazarlama sektöründe kariyer yapmak isteyenler
  • Marka/işletmelere, reklam danışmanlığı vermek isteyenler,
  • Pazarlama departmanı çalışanları
  • Kurumsal iletişim uzmanları
  • Dijital pazarlama uzmanları

Değerlendirme Sınavı

Ders sonunda eğitimcinin yapacağı sınav neticesinde başarılı olan tüm katılımcılar kurs belgesini almaya hak kazanır.

Bireysel Eğitim

200₺ /Her Ay

Online Eğitim

100₺ /Her Ay

Kurumsal Eğitim

İletişime Geçin

MüşterilerimizinGeri Dönüşleri

woman-wearing-sunglasses-3387547

Pok pok authentic fashion axe, vegan venmo leggings raclette tousled twee tattooed. Banh mi humblebrag hammock tacos fashion axe aesthetic vegan sustainable taiyaki thundercats jean shorts tousled cloud bread waistcoat kogi. Cloud bread cardigan messenger bag raw.

Lucille Hatcher
Investor
man-in-red-jacket-1681010

Bushwick tumeric slow-carb photo booth letterpress franzen kombucha tumblr listicle cronut waistcoat mustache. Jean shorts tilde swag cray. Microdosing heirloom wayfarers YOLO, church-key tattooed cred blue bottle viral lyft tacos retro. Bespoke drinking vinegar single-origin.

Brian Amos
Health educator
stylish-cheerful-woman-in-coat-on-street-3771343

Chambray enamel pin synth shabby chic palo santo. Franzen 90’s man bun wayfarers, put a bird on it twee four loko roof party shabby chic kale chips photo booth salvia mixtape lumbersexual. Pug kickstarter hammock unicorn, cardigan ennui celiac roof party. Ramps pitchfork direct.

Mary Ross
Fashion designer
photo-of-man-wearing-white-sweater-3674245

vexillologist +1 prism iPhone fashion axe portland. Hella quinoa woke blog af umami tacos freegan vinyl snackwave microdosing. Fanny pack direct trade XOXO drinking vinegar. Live-edge kinfolk master cleanse brooklyn meh organic man braid. Actually humblebrag sriracha.

Dwight Bell
Banquet manager
man-leaning-on-black-brick-wall-888956

Pitchfork vaporware hella, vice next level art party subway tile swag portland. Cliche authentic photo booth, seitan sartorial iPhone brooklyn bicycle rights whatever small batch selvage affogato yuccie adaptogen vinyl. Sartorial franzen tacos cardigan, offal gluten-free pour-over.

Edward Jordan
Cytotechnologist
0
    0
    Sepetin
    Sepetin BoşAlışverişe Dön