DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİ EĞİTİMİ

egitim1

Dijital Pazarlama İletişimi Eğitimi

Dijital pazarlama iletişimi eğitimi, bu alanda uzmanlaşmak isteyen adayları pazarlama süreçleriyle ilgili eğitmek için genellikle internet kaynaklı dijital teknolojileri kullanmayı ifade eder.

Consilea Dijital Pazarlama İletişimi Eğitimi, dijital pazarlamanın tüm yönlerini detaylarıyla aktararak sizi bu alanda uzmanlaşmaya hazırlar. Sizi dijital pazarlamanın en yeni ve güncel araçları ile bunlardan en yüksek verimi nasıl alacağınız ve uygulayacağınız konusunda eğitir.

Temel Bilgiler

  • Online veya yüz yüze eğitim
  • Uygulamalı aktiviteler
  • Teori ve pratiğin eşleştirildiği interaktif eğitim modeli
  • 5 günlük ileri seviye eğitim şansı (Eğitim içeriğine ve saatine göre gün sayısı uzayabilir ya da kısalabilir.)
  • Sertifikalı uzman eğitimcilerden eğitim alma fırsatı

Kurs İçeriği

  • Modül 1- DİJİTAL PAZARLAMA
  • Dijital Pazarlama Nedir ve nasıl uygulanır
  • Dijital pazarlamanın iş ve projeler üzerindeki etkisi
  • Modül 2- PLANLAMA, STRATEJİ OLUŞTURMA VE TEST ETME
  • Online kampanya iletişimi planlama
  • Dijital pazarlama yöntemleri
  • Kampanya stratejisi oluşturma
  • Entegre pazarlama
  • Çok kanallı pazarlama yönetimi
  • Modül 3- MÜŞTERİ DENEYİMİ (CX) VE UYGULANABİLİRLİK
  • Müşteri deneyimi pazarlaması
  • Kullanıcı deneyimi odaklı yaklaşım
  • Site haritaları ve Wireframes hazırlama
  • Uygulanabilirlik testleri
  • Modül 4- MOBİL PAZARLAMA
  • Mobil pazarlamaya giriş
  • Mobil pazarlamanın avantajları ve zorlukları
  • Mobil pazarlamada temel başarı faktörleri
  • Müşteri tarafından kabul gören bir mobil strateji oluşturma
  • Mobil uygulamanın rolünün değerlendirme testleri
  • Mobil kullanıcı kazanımı
  • Mobil kanallar aracılığıyla sadakat oluşturma ve yeni müşteri elde etme
  • İzleme, analiz etme ve dönüşüm oranlarının optimizasyonu
  • Modül 5- İÇERİK STRATEJİSİ OLUŞTURMA
  • İçerik dijital pazarlama için neden önemlidir?
  • Farklı müşteri seğmenlerine yönelik içerik oluşturma
  • İçerik ve SEO’nun günü
  • İçerik planı oluşturma
  • İçerik stratejisinde başarılı örnekler
  • Modül 6- SOSYAL MEDYA
  • Sosyal medyaya giriş ve temel kavramlar
  • Sosyal uygulamaların yükselişi
  • İşletmelere yardımcı olmada sosyal medyanın rolü nedir?
  • Önemli oyuncuların incelenmesi: LinkedIn, Facebook, Youtube, Instagram, Twitter
  • Sosyal medya uygulamalarının başarıları ve düşülebilecek tuzaklar
  • Modül 7- E-POSTA PAZARLAMA
  • İzinli veri neden her şeydir?
  • E-posta ve müşteri verisi nasıl elde edilir?
  • İyileştirmek için e-posta iletişimlerini test etme
  • E-bültenler ve diğer iletişimler için uygulanabilecek e-posta formatları
  • Yayınlama ve müşteriye ulaştırma detayları
  • Başarıya ulaşan e-posta pazarlama iletişim örnekleri
  • Modül 8- ARAMA MOTORU PAZARLAMASI: SEO VE PPC TAKİBİ VE YÖNETİMİ
  • Arama motoru pazarlamasına giriş ve detayları
  • Online iletişimlerde başarı için Arama motoru pazarlaması neden önemlidir?
  • Optimum dönüşlere ulaşabilmek için SEO ile PPC’yi entegre takip etme
  • Modül 9- PAZARLAMA İLETİŞİMLERİNİ ENTEGRE EDEREK MAKSİMUM VERİM ELDE ETME
  • Maksimum geri dönüş ve verim için en iyi uygulamalar
  • Çevrim içi ve çevrim dışı iletişimleri entegre etme
  • Entegre yönetilen kampanya örnekleri

Kurs gereksinimleri veya ön koşulları var mı?

  • Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Bu kurs kimler için uygun?

  • Dijital pazarlama alnında gelişmek isteyen ve kariyer hedefleyen herkes için uygundur.
  • Online pazarlama kampanyaları yönetenler
  • Mobil uygulama yönetenler
  • Sosyal Medya yönetimi yapanlar
  • Yeni teknik ve güncel bilgilere erişmek isteyen yöneticiler
  • Dijital pazarlamaya giriş yapmak isteyen pazarlama profesyonelleri
  • SEO uzmanları
  • CRM profesyonelleri ve yöneticileri
  • Analitik yöneticiler

Değerlendirme Sınavı

Kursun son günü eğitmenin gerçekleştireceği değerlendirme sınavı ve katılım sayısı kursu geçme şartı olarak kabul edilmektedir.
0
    0
    Sepetin
    Sepetin BoşAlışverişe Dön