GOOGLE & META & LINKEDIN REKLAM EĞİTİMİ

egitim1

GOOGLE & META & LINKEDIN REKLAM EĞİTİMİ

Dijital reklamlar geleneksel reklamlara göre ölçülebilirliği, geri dönüşleri daha yüksek olduğundan, günümüzde gittikçe bütçeleri ve kullanım alanlarının arttığı mecralar olarak karşımıza çıkmaktadır. Kendi işletmesinin dijital reklamlarını yönetmek isteyenler, çalıştığı şirkette dijital reklam yönetimi pozisyonlarında yer alanlar veya yer alacaklar, bu alanda farklı işletmelere danışmanlık/hizmet vermek isteyenler için bu eğitim faydalı olacak ve gerekli yetkinliklere erişmenizi sağlayacaktır.

Temel Bilgiler

  • Uygulamalı eğitim süreci
  • İhtiyaca göre planlanmış bir eğitim süresi
  • Teori ve pratiğin birleştirilmesi

Kurs İçeriği

  • Sosyal medyaya giriş ve temel kavramları öğreneceksiniz.
  • Sosyal uygulamalarının yükselişini değerlendireceksiniz
  • İşletmelere yardımcı olmada sosyal medyanın rolünü keşfedeceksiniz.
  • Önemli oyuncuları inceleyeceksiniz: LinkedIn, Facebook, Instagram, Google
  • Meta Bussiness Manager kurulumunu ve işletme sayfası oluşturmayı öğreneceksiniz.
  • Sosyal medya hesaplarının mecra bazında analiz edilmesini öğreneceksiniz
  • Google reklamcılığına giriş yapıp yönetim panelini keşfedeceksiniz
  • Google reklam için hesap açmayı öğreneceksiniz.
  • Google Ads ile kampanya girişi yapacak ve yönetebileceksiniz.
  • LinkedIn Campaign Manager kurmayı öğreneceksiniz.
  • Şirketlerin dijital pazarlama projelerini LinkedIn üzerinden yönetmeyi öğreneceksiniz.
  • LinkedIn reklam modellerini ve hedefleme yetkinliklerini öğreneceksiniz.
  • Markaya uygun iletişim planı nasıl hazırlanmalı öğreneceksiniz.
  • LinkedIn’de reklam yayınlaması ve sonuçları analiz etmeyi öğreneceksiniz.
  • Reklam iletişimlerinin dilinin ve şablonlarının nasıl oluşturulması gerektiğini örneklerle deneyimleyeceksiniz.
  • Hazırlanan şablonlar ve planlara paralel içerikler nasıl hazırlanmalı öğreneceksiniz.
  • Alışveriş ve mobil reklamcılığı öğreneceksiniz.
  • İçerik stratejisi nasıl belirlenmeli öğreneceksiniz.
  • Doğru hedef kitlenin belirlenmesi ve hedef kitle seçimindeki önemli faktörleri öğreneceksiniz
  • Google Analytics ile yaptığınız her yatırımın performansını ölçebilecek ve raporlayabileceksiniz.
  • Analiz ve raporlama sürecinin yönetilmesi ile istatistikleri okuma ve raporlamayı öğreneceksiniz.
  • Tüm iletişim ve strateji çalışmalarının sonuçlarının ölçülebilir ve raporlanabilir olmasını sağlayabileceksiniz.
  • Kanal yönetiminin yanında ileri seviye kampanya yönetimi, optimizasyon ve etkin bütçe yönetimi konusunda uzmanlaşacaksınız.

Kurs gereksinimleri veya ön koşulları var mı?

  • Herhangi bir ön koşul bulunmamaktadır.

Bu kurs kimler için uygun?

  • Business Manager panelinde kendisini geliştirmek isteyenler veya paneli daha etkin ve profesyonel kullanmak isteyenler,
  • Kendi işletmesinin veya çalıştığı firmanın dijital reklamlarını yönetmek isteyenler,
  • Dijital Pazarlama sektöründe kariyer yapmak isteyenler
  • Marka/işletmelere, reklam danışmanlığı vermek isteyenler,
  • Pazarlama departmanı çalışanları
  • Kurumsal iletişim uzmanları
  • Dijital pazarlama uzmanları

Değerlendirme Sınavı

Ders sonunda eğitimcinin yapacağı sınav neticesinde başarılı olan tüm katılımcılar kurs belgesini almaya hak kazanır.
0
    0
    Sepetin
    Sepetin BoşAlışverişe Dön